Ny grej på bloggen!

Som rubriken lyder så kommer det vara en ny grej här på bloggen! Varje måndag i tre veckor framåt så kommer jag att testa på olika stilar, rockig,sockersött chic, rockabilly, bohemisk och slutligen en påhittad gala-premiär utstyrsel som jag tycker hade passat inför en premiär. Detta lilla påhitt tycker jag ska bli spännade och en rolig sak att göra! Hoppas ni gillar det!

Först ut blir den bohemiska looken och här kommer den.














Klänning H&M , solglasögon mammas, cowboyplånbok vintage, strumpbyxor Lindex, fjäderhalsband gåva via tidning, armband Spanien, fjäderörhängen Accessories, stövlar mammas gamla, väst mammas, tygpåse hittat hemma!

Ja då var det den första "different styles" avklarad. Mycket har jag hittat hemma i mammas garderob blandat med mina egna plagg! Jätteroligt att rota fram unika plagg på det sättet! En egen vintage butik. Perfekt! Kommentera gärna vad ni tycker om att jag gör olika stilar här på bloggen. Hiss eller diss? / Julia

Kommentarer
Postat av: Ida

Nice!

2012-04-23 @ 19:03:00
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0