Bästa / Värsta Köpet 2012

 
Jag håller på att sammanfattar lite nu i och med att snart står 2013 vid dörren. Jag har redan gjort en sammanfattning med bästa köp månad, för månad och en sammanfattning med bästa outfitsen månad från månad.
 
Nu ska jag göra ett inlägg om mitt ABSOLUT bästa köp och ABSOLUT sämsta köp.
 
Det allra bästa köpet och även en investering till bloggen var min och Alvas systemkamera, Canon EOS 600 d.  Känns så jävla gött rent ut sagt att den är i min ägo. Yes!
 
 
Värsta köpet eller rättare sagt mest onödiga var en ögonkräm från Nivea. Den ska man inte använda innan man blir typ 25. Alltså för mig om drygt 10 år. Lite onödigt! Annars är den säkert bra, men inget bra köp för MIG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0