Fråge lista

Plagg
Just nu så gillar jag min långklänning från Gina Tricot extra mycket!

Väska
Min favorit väska som jag har nu som jag använder varje dag, till skolan och den duger även till shoppingväska.


Skor
Mina skor nu är ändå mina Palladium. Går till allt och så är det bekväma, plus att färgen är så snygg!
Vill ha plagg:
Jag vill ha en maxi kjol! Gärna plisserad och vit! Vitt och pastell nu på vår/sommar och vit maxikjol och skinnjacka och svarta detaljer på höst/vinter. Den passar alltså året om. Dock har jag inte hittat den än! Bild Google.


Nagellack
Mitt bästa nagellack är ett som är inköpt på Åhléns för ett år sedan ungefär. Kostade ganska mycket men man får ju vad man betalar för. Både bas och topp lack. Väldigt bra.

Accessoarer
Min favorit nu är mitt Våga halsband! Går till allt!

Hårprodukt
Min favorit är ett värmeskydd från Aussie. Använder inte plattång eller locktång särskilt ofta men när jag gör det så gillar jag denna. Luktar gott vilket är ett plus.

Make-up
Mina favvosar är min foundation från Mary Kay. Gillar att den är lätt. Min ögonprimer från Make Up Store. Vad hade jag gjort utan den? Ögonskuggan sitter hela dagen tack vare den. Min eyeliner från Isadora är toppen. Lätt att applicera och den sitter bra!

Trender jag inte hakar på:
Jag följer gärna trender men något jag inte fastnar för är märkesväskor. Jag gillar bättre väskor som är lite mer orginella. Sedan förstår jag nte vitsen med att köpa en väska för 8000 som inte ens är snygg. Fejk eller inte tycker inte Gucci, Louis Vuitton väskor är snygga någonstans. Gillar neonfärgade satchel eller en brun läderväska med mönster istället.


Frisyr
Jag är inte så intresserad av frisyrer faktiskt. Men min favorit är lockigt hår utsläppt. Samtidigt ska det vara lite rufsigt! Perfektion!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0