My dream

Det var en gång en flicka som hade en dröm om att bli... Modell.
Men drömmen gick i kras när hon inte hade längdkriteringarna. Hon tänkte på det en del och tittade på Victora ´s secret show och drömde sig bort, "tänk om det var jag"
Dömmen känns nu avlägsen och hon tänkte inte så mycket mer på den. Dock kommer den alltid att finnas där.  
 
Därför startade jag dennna blogg där jag kan "leka" modell. Jag älskar verkligen att ta bilder, så denna bloggen är som min lookbook. Varför jag skrev detta inlägg är att man kanske inte kan uppnå sina drömmar av vissa skäl men man kan göra dem på ett litet annat sätt så att drömmen blir lite förverkligad.
 
Bildström. En del bilder är ett halv år/år gamla, den översta togs idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0