Different Style no 5.

ROCK!  Nu är det min sista different Style och jag har sett jag fått lite nya läsare, välkomna! För fem veckor sedan så böjade jag göra olika stilar! Boho, gala premiär och rockig och rockabilly och romantisk. Ni kan hitta mina olika stilar i kategorin Trendspaning eller i Outfits.

Michael Jackson Tshirt marknad, Halsband fått i present, jeans Lager 157, boots Mccloud, ring Glitter, väska kommer jag inte ihåg! Jag satsade på en sotig mejk nu när jag var rockig. 2 olika gråa skuggor som smälter ihop med varandra, eyeliner och kajal.




















Kommentarer
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 21:49:21
URL: http://likegossip.blogg.se/
Postat av: Vendla

Fortfarande lika kul att du till din rock outfit har en tröja med pop kungen på ! Snygg är du babe!

2012-05-23 @ 08:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0