Nytt i sminkväskan

Igår var jag på Kicks, där jag har praouat och hälsade på och shoppa lite!

Jag fick ett prov på en foundation När jag var där, från Clinique och nu är jag helt såld! Älskar den! Min som jag köpte igår är Even Better 24 och har solskydd och ska korrigera mörka fläckar och ger ett Ganska täckande resultat!

En annan bra foundation som jag har provat är Clinique Super balanced 27.
Den ska vara återfuktande när man är torr och där man är fet ska den neutralisera. Men jag gillade bäst Even Better på mig!

Jag köpte ett par lösögonfransar från Depend också! Kul till nyår!

Jag fick med mig ett prov på en mascara från Clinique som gåva. Den har jag givetvis inte hunnit prova men det ska bli kul att testa!
Om man går in på Kicks hemsida så kan man söka på en speciell produkt och klicka på den, då kan man se omdömen från andra som köpt!

Där såg jag att mascaran från Clinique hade fått väldigt bra omdöme! Kul!

Foundation kostar 320 kr, lösögonfransar 60 kr och testamascaran fick jag! Nöjd tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0