Sjuk och en vinnare!

Idag är jag sjuk men blev så himla glad när jag såg att jag har vunnit två biljetter till Attitude Sthlm! Vann hos bästa bloggaren http://therez.se/ 
 
Tror ni att jag blev glad eller? Jisses asså!
 
Så här står det:
Den 24-25 är det åter dags för ATTITUDE-STHLM, nordens största mode- och skönhetsmässa. Jag var där förra året och kommer även vara där i år igen och hoppas såklart att vi ses!
 

ATTITUDE-STHLM är nordens största publika mässa för mode och skönhet och den enda internationella mötesplatsen i Skandinavien dit designers, trendsättare och branschfolk från hela världen söker sig för att visa upp och ta del av det senaste inom mode och kommande trender.

Som besökare har du möjligheten att under två dagar i november uppleva modevisningar med franska och nordiska designers, bekanta sig med det nyaste inom skönhetsindustrin och mingla med Skandinaviens modeelit. På plats finns även världens äldsta designskola från Paris om du skulle vilja ta steget till att i framtiden bli en modeskapare själv. Se filmen från förra årets mässa r.

Nu kan du vinna biljetter genom att följa tävlingsreglerna nedan:

  1. Gilla ATTITUDE-STHLM på facebook
  2. Lämna en kommentar i detta inlägget med en kort motivering varför du ska vinna, glöm inte att lämna din mailadress så vi kan kontakta dig om du vinner
  3. Vinnarna väljs ut av mig och kontaktas av ATTITUDE-STHLM

 

Två lyckliga vinnare vinner 2 biljetter var till ATTITUDE-STHLM 2012, (ev boende & resa till Sthlm står vinnaren själv för). Tävligen avslutas nästa söndag 28/10. Lycka till!

AVSLUTAD!

Åh vad kul att vara en del av dettta! Woop Woop! Bild och text taget från http://therez.se/
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt :) Ja det tycker hon allt :)

2012-11-02 @ 18:41:39
URL: http://ninanella.blogg.se
Postat av: frida

åå vad roligt=) grattis!

Svar: Ja superkul! Tack! :)
styledbyjulianna.blogg.se

2012-11-06 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0