Spontana på landet/ spontaneous on the countryside!

Jag och Anna var ute och hade en pickning och sedan kom vi på att vi ville cykla! Utan hjälm och på mammas cykel! Och vi bara cyklade!
Alla måsten bara försvann och jag kände att oj vad jag lever här och nu! En känsla jag inte har så ofta!


Me and Anna had a picnic and after that we wanted to ride! With My mums bike and no helmets we ride on the countryside! All must haves just disappered and I just felt, wow I'm living here and now! A felling thats not past my mind very often!


Kommentarer
Postat av: DAISY

Visst är den snygg? Köp köp! Finns liknande på H&M har jag sett :)

2012-09-10 @ 15:32:10
URL: http://daisykewk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0