Idag

Vilken dag! Fullt ös medvetslös! Nä, inte riktigt! Inlägget jag skrev igår hjälpte mig nog något enormt! Och sist men inte minst så har jag pratat med mina vänner. Att prata om det var också bra! Men att blogga om det är nog riktigt bra också. Det får mig att kunna se tillbaka! Så denna dagen har faktiskt varit bra! Men samtidigt är jag livrädd att hamna så långt nere igen. Det enda personen som ser till att inte det sker är jag!
 
Tack mina underbaringar för att ni finns. E, E, A. V. Och till alla andra som finns runt omkring mig. <3
 
Imorgon så kommer det nog inte bli så " djupa " inlägg som det varit!
 
Har inte några nya bilder att visa. Ska gå ut och gå och städa, planera för imorgon!
 
Hörs imorn!
 
Jag, Ulrika Lidbo, Frida.
 
Det var en riktigt bra dag. Frida och jag intervjuade Ulrika för barnens bibliotek. Jag är stolt över det! Visst var vi bra Frida? :)
 
Ulrikas böcker måste ni läsa. Så oerhört bra!
  

Kommentarer
Postat av: frida

Ja absolut det var en riktigt bra dag,roligt att ha gjort det och träffat Ulrika=) vi var grymma!
Håller med böckerna är jättebra!

2013-04-13 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0