Listiga Listan

 
 En lista jag såg hos annawii.blogg.se
 
Hur såg du ut för ett år sedan?
 
Jag tror inte jag har ändrat mig jätemycket. I alla fall inte gjort något speciellt med håret etc.
 
 
Har du någon fobi?
 
Någon fobi har jag väl inte direkt. Är mer en person som tycker saker är äckliga, tex ormar. Eller jo, nu kom jag på. Toaletter på tåg, bussar och flygplan. Har inte under det senaste åren gått på någon sådan toalett. Usch!
 
 
Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
 
Hmm, det är svårt. Det går i perioder men vissa kan vara, härligt, nice. Bättre att fråga kompisarna hehe.
 
 
Vad är det godaste du har ätit denna veckan?
 
Det godaste var nog mammas köttfärskaka med potatis och god sås. Jättegott!
Har ingen bra bild. På google ser det inte jättegott ut.
 
Vad är det finaste någon sagt till dig idag?
 
Idag så har nog inte någon sagt något speciellt. Men jag får höra ofta att jag är älskad av mina föräldrar och vänner.
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själ?
 
Jag kände mig nöjd idag att det gick bra på Nationella i Samhällskunskap trots att det lilla man kunde läsa gjorde jag inte och att jag missat några genomgångar. Inte alla men några.
 
 
Vad tror du kommer att bli roligast i helgen?
 
Jag vet inte vad jag ska göra i helgen men en sak ska jag och jag ska jobba. Det är alltid lika roligt!
 
 
 
Vad har du gjort i veckan då du har haft dötid?
 
Jag har sett på tv och lyssnat på mycket musik. Bland annat Rebecca och Fiona. Asbra!
 
 
Har du gjort / kommer du att göra något i veckan som du inte gjort förr?
 
Den här listan tex. Annars nej och jag tror inte heller det.
 
 
Vem är den kändaste personen du sett på senaste?
 
Hmm, nu får jag tänka. Det var nog Agneta Sjödin på bokmässan i GBG.
 
 
Vad oroar du dig för?
 
Vad oroar jag mig inte för? Jag är en person som oroar mig väldigt mycket. Jag oroar mig inför framtiden med allt vad det innebär med skola osv.
 
 
Vad har varit mest förvirrande på sista tiden?
 
Hmm, väldigt svåra frågor hihi. Har inget som varit specifikt förvirrande. Pass på denna fråga!
 
Hur har veckan hitills varit?
 
Ja, vad ska man säga? Varit otroligt trött vilket suger! Annars haft en okej vecka.
 
Så äntligen klar med listan! Godnatt! Imorn kommer en outfit!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0