Nu

 
Livet har komit emellan om man säger så. Jag har inte mått så bra. Men jag är tacksam för alla som kikar in här varje dag i alla fall. Bloggen är nog viktigare än vad jag har trott. Här kan jag skriva exakt vad jag vill. Lägga ut de bilder jag vill lägga ut. Kolla mina arkiv och se vad jag gjorde för ett år sedan.
 
Jag tänkte göra en liten lista jag sett en del bloggare gjort.
 
8 Sanningar
 
1. Jag har inte ätit godis sedan i somras. Har inget sug alls för det. Men chocklad har jag ätit tre ggr sen dess.
 
2. Jag tränar inte längre. Men har införskaffat mig ett gymkort så jag ska börja nu.
 
3. Min äldsta bästa vän är Elsa. Vi har varit bästa kompisar sedan förskolan. Jisses, 10 år!
 
4. Högstadietiden har varit den bästa tiden vad gäller skolan. Utan Anna, Emma och Vendla hade jag nog bara haft hälften så kul som jag haft.
 
5. Jag är inte kär i någon nu. Har inte varit riktigt kär sedan i sexan- sjuan.
 
6. Unga mödrar och 16 and pregant och Teen mom följer jag slaviskt!
 
7. Sen jag kom hem har jag bara legat i sängen. Tre hela timmar!
 
8. Jag älskar 80- tals musik!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Helt sjukt vad tiden går fort. Och detta ska vi snart fira, inte långt kvar!! Och tack för söta kommentar <3 För övrigt så älskar jag den bilden och du borde bli modell, just sayin'

2013-04-09 @ 18:29:10
URL: http://elsaphoto.blogg.se
Postat av: evelina

sv: tack!
kram

2013-04-10 @ 17:11:19
URL: http://evelinabohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0