Say my name

Hej alla! Först och främst vill jag säga hur glad jag blir när ni kikar in här varje dag. Säg till om ni har önskemål om något inlägg så ska jag försöka fixa det. Idag har jag varit på vårdcentralen där de tog ett blodprov. Huvva! Har varit så trött den senaste tiden så därför ville jag kolla upp om jag har någon brist av något slag. Så min arm har gjort ont några timmar.
 
Jag var på en gymintroduktion också. Så nu ska här tränas. Hehe. Inte överdrivet mycket men någon gång i veckan. Nu är jag lite smått mör.
 
Har också kollat hur mycket kläder jag köpt från perioden januari till nu. 3498 spänn har jag lagt på kläder och skor och accessoarer. Det är vad jag har köpt. Mina  Dr Martens är ej inräknade för dem fick jag.
Så i snitt lägger jag 874,5 kr i månaden på kläder. Jag blev lite chockad faktiskt. Det är ju inte så mycket för en del medans det är jättemycket för en del. Jag har ju klarat mig innan på 300 spänn. Men har man mer pengar spenderar man också mer. Men nu ska jag försöka se om jag kan minska på klädinköpen. Det blir en utmaning. Jag har en massa kläder som jag kan kombinera på olika sätt. Men det får bli nästa månad. Nu ska jag köpa nya skor, 2 klänningar och en jacka hade jag tänkt.  Nog pratat idag.
 
Igår såg jag ut såhär.
 
 
 
// Jeans / Rut mfl // Tröja / BikBok // Halsband / BikBok / Skinnjacka / BikBok / Skor / Dr Martens //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0