Halmstad

I fredags så jobbade jag en halv dag bara. Slutade kl 12.30 och åt lite lunch hemma och så bytte jag kläder och så styrde vi kosan mot Halmstad. Aledningen? Min fina fina pappa fyllde 50 år. Är lyckligt lottad över att ha en sådan fin pappa som min är. Jag är glad över att ha så bra föräldrar! <3
 
Vi stannade till i Grötvik där vi tog lite kort. Today´s outfit. Hade inget speciellt på mig men hade mina JC skor sedan. Hade packat ner min turkosa klänning dagen till ära men kom på att jag inte hade tagit med min underkjol som är ett måste till den klänningen! Så det var lite synd! 
 
 
 
 
 
 
 
// Kjol / H&M // Solglasögon / RayBan // Väska / Vintage // Skor / Palladium // 
 
 
 
 
Vi åt på en fin restaturang. God mat och personalen var så himla härlig! Servitriserna bjöd på sig själva och sådant är alltid uppskattat! 
 
Förrätten som Alva och jag delade på var pilgrimsmussla med sill och salladsblad och det var en massa smaker. Den godaste rätten under hela middagen tyckte jag! 
 
 
Varmrätten blev en fiskplanka. Den var inte lika fantastisk som förrätten men den var defintivt god! 
 
 
 
Efterrätt var sorbet. Banan, mango och persika! Gott! Men inget slog förrätten! 
 
 
Hade en fantastisk fredag! <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0