Make-Up News

Jag har ju jobbat mycket denna sommaren så jag har inte kunnat göra åt några pengar så nu när jag var ledig ville jag verkligen till Kicks. Jag åker enbart till Kicks i Kungsmässan när jag köper smink för det var där jag praktiserade en vecka så det är roligt att hälsa på plus att de är väldigt bra! 
 
Ursäkta den dåliga bildkvalitén. 
 
Jag hade mycket på min inköpslista så det blev en del grejer. 
 
 
Allt samlat! 
 
 
Jag behövde lite nödvändigheter som rakhyvel och rakgel. Investera i en bra rakhyvel. Denna var toppen. Det blev ju nästan kul att raka benen nu! 
Raklödder 55 kronor.
Rakhyvel 149 kronor. 
 
 
Body Scrub från Emma S. Jag är nöjd. Nu har jag köpt den tre gånger i rad. Men nästa gång skulle jag vilja prova en från The Body Shop som har större korn. 
Body Scrub 139 kronor. 
 
 
Metallic nagellack från OPI och nagellacks remover från Kicks.
Nagellack 150 kronor. 
Remover 69 kronor. 
 
 
Alla basprodukter har också tagit slut i princip. Nytt puder från Clinique som jag aldrig provat innan. Foundation är exakt samma som jag har nu. Är mycket nöjd med den! Samma med concealer. Gillar att det är täckstift, är inte så förtjust i krämconcealer. Så det fick bli exakt samma som jag hade innan. 
Puder 299 kronor. 
Foundation 335 kronor. 
Concealer 89 kronor. 
 
 
En liten borste ingick när jag köpte pudret också. 
 
 
Om man köpte två produkter från Clinique så fick man gåva på köpet. I neccesären så låg det en mascara, serum till ögonen, ansiktsrengöring och fukt till ansiktet! Kul med gåvor! 
 
 
Sist men inte minst. Denna underbara parfymen från Dolce&Gabbana, pour Femme. 
645 fick jag ge för den! Så god!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0