Fade Into Darkness

Ytterligare en outfit från när vi fotograferade! Förresten ha jag kärat ner mig i Vendlas skor! <3 De fick hon i födelsedagspresent av mig, Emma, Anna, Erika och Felicia! Tur att jag får låna dem! // Stickad / Gina Tricot ( fått av Anna<3 ) // Kjol / Gina Tricot // Skor / Vendlas Jeffrey Campbell //
 
Another outfit from when we were out and photoshoot! By the way, I have fall in love in Vendlas shoes! <3
She got them we she had her birthday from me, Emma, Anna, Erika and Felicia. Lucky me that I can borrowed them! // Knit / Gina Tricot ( I got it from Anna<3 ) // Skirt / Gina Tricot // Shoes / Vendla´s Jeffrey Campbell //
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte bra bilder Julia! Stor skillnad mot innan!! :) ser proffsigt och snyggt ut!! Kram Marie

Svar: Tack, så mycket! Är nöjd med! vill lära mig att redigera mer och göra collage! Kram!
styledbyjulianna.blogg.se

2013-01-10 @ 00:37:33
Postat av: Kajsasven

Fint!

2013-01-11 @ 17:56:14
URL: http://kajsasven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0