Leather Jacket ( Fake)

 
Här är min nya skinnjacka som jag beställde från H&M. Innan hade den kostat 499 och nu 150 spänn! Kap?!
Jag är i alla fall skitnöjd för jag har velat ha en skinnjacka i kortare modell än den andra jag har. Sedan älskar jag guldetaljerna!
 
Gillar ni den?
 
Here is my new leather jacket from H&M that I ordered! Before it cost 499 SEK and now on sale 150 SEK! Bargain!! I am really happy because I always wanted a jacket in a shorther model since I got my first leather jacket. Then I´m in love with the golden details.
 
You like it?
 

Kommentarer
Postat av: frida

den var verkligen jättesnygg! bra pris också!!

Svar: Tack så mycket! Gillar den mer och mer! Man blir också ännu mer nöjd med plaggen om det är bra pris på dem! :)
styledbyjulianna.blogg.se

2013-01-12 @ 18:52:29
Postat av: Kajsa Johansson

Den skinnjackan är riktigt snygg, och vilket bra pris!!

sv: Jag håller med dig, alla låtar är grymma, men denna är min absoluta favo :)

2013-01-15 @ 18:58:25
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0