Right now

Just nu känner jag att min kropp är helt utarbetad. För lite sömn, dåliga matvanor och inre stress. Stress över att jag vill vara duktig på alla plan.
 
En bra vän till mina underbara vänner.
Vara duktig på jobbet.
Ännu duktigare i skolan.
Börja övningsköra.
Gymnasieval.
Vill se fräsch, pigg och snygg.
Bloggen ska växa och vara inspirerande.
 
Allt detta cirkulerar i mitt huvud just nu.
 
Att vara en bra kompis är inte så svårt. Bara vara sig själv.Skönt att veta att man har bra vänner som gillar en för den man är.
 
Duktig på jobbet är för mig att kunna svara på kundens frågor och hjälpa dem. Det är svårt.
Det enklaste är att sälja och vara glad och trevlig.
 
Ännu duktigare i skolan är enbart för min egen del. Mina föräldrar är jättenöjda med mig i skolan.
Konstigt nog har de inga krav men det har jag på mig själv. Jag ska bara bli nöjd själv också.
 
Börja övningsköra är inget måste men det ska bli himla roligt! Hoppas det går bra också!
 
Gymnasieval är en stress. Både positiv och negativ stress.
 
För min egen del är det viktigt att jag ser välklädd ut. Alla har olika klädstilar men att jag vill se välklädd ut menar jag med att jag vill inte ha kläder som visar allting eller att de är smutsiga. Hår och smink ska vara fixat. Jag tycker det är roligt att fixa mig. För min egen skull vill jag känna mig snygg.
 
Bloggen lägger jag mer tid på nu. Tar bilder med bra kvalité och för över dem till datan. De laddas upp. Man skriver något och så. Det är himla roligt men då vill man också se ett resultat. Mer läsare och kommentarer.
 
Lite hur det är att vara Julia just nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Älskar bilderna ni har tagit, himla snygging asså!!

Och p.s. Som sagt Julle, glöm inte hur fin du är! På både in och utsidan. Du är bäst och allt kommer gå jättebra, även om det känns lite tufft just nu. Och du vet vart jag finns - vid din sida, natt och dag! Haha nej va töntig jag låter, men ja, menar det. Ringer dig imorgon kväll för lite catchup, hoppas det passar! Love u

2013-01-10 @ 23:26:19
URL: http://elsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0