Do it again

Hejsan! Nu kommer ni få ett riktigt inlägg. Det var inte igår. Bloggar från macen. Aldrig mer PC. Skulle postat detta inlägget igår men det tog sådan tid. Tänkte berätta om min helg.
 
Lördagskvällen var fantastiskt bra! Vi var hos Rebecca, ungefär 18 pers och det var jättekul! En riktig livsnjutardag. Mysigt att ses alla igen. Kom hem vid 01. Fullt ös var det och sedan vid 00 så åt vi nattmat haha.Så skönt med sommarlov! 
 
Igår så åt jag hemmagjord blåbärspaj hos Anna med Emma till frukost. Gott var det! Är det sommar så är det! Gjort en spontan cykeltur helt själv. Bara trampade och det var riktigt skönt. Gjort healthy chockladbollar, druckit isthé och solat. Haft spontanbesök av pappas bror och hans fru som var här och åt god biff. 
 
Idag är jag galet trött så ska bara ta det lugnt! 
 
Har haft en riktigt bra helg! Hoppas ni också haft det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
// Klänning / H&M // Skor / Visko // Halsband / Fått av en kompis // Väska / Nowhere ( Nelly.com ) //
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Åhåhåh va fina bilder !

Svar: Tack Alicia! Jag är själv väldigt nöjd med resultatet! Kram på dig!
styledbyjulianna.blogg.se

2013-07-23 @ 16:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0