Stockholm dag 2

 
Här kommer ett inlägg om Stockholm dag 2, lördagen. 
 
Vi gick upp rätt tidigt och åt frukost på ett café. 
Efter det så gick vi till hotellets gym och pool och hängde där i ungefär två timmar. 
 
 
 
 
Det var jättefint och bra på alla sätt! Vi gick sedan till gamla stan och letade ett tag efter ett trevligt ställe att luncha på. Vi hittade ett och där åt jag en argentinsk biff. Gott var det! 
 
Vi tog outfitbilder i gamla stan. 
 
 
 
Efter det så gick vi till Södermalm och kollade i vintagebutiker. Jag hittade denna bedårande clutch på Judits secondhand. 
 
 
Tog tunnelbanan hem. Det hör till Stockholm. 
 
Vi gick till Gallerian igen och kollade mer i butiker. På BikBok sprang jag på en bloggare jag följer, Knivlisa och hennes son Sixten. Hon var supertrevlig! 
 
 
Vi hade tänkt gå till Grönan men vädret var inte det bästa så vi hoppade det och åkte taxi och kollade in Berns salonger men det var fullsatt så middagen åts i Gamla stan på en thairestaurang. Vi gick hem och sprang in på Hemköp och köpte lite gott som vi kunde ha på hotellrummet! Det var denna fantastiska dagen det! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0