Midsommar

Såhär ser jag inte ut idag. Jobbar så har mina arbetskläder. Men slutar vid 13 så det är ingen fara. Ha en fin midsommar!
 
// T- shirt / Vila // Shorts / H&M // Solglasögon / Prestige // Armband / Lindex // Skor / Garderobsfynd //
 
 
 
Dessa två var de enda jag kunde ladda upp av kanske 12. Så jäkla irriterad blir jag. När jag var ute och fotograferade med Frida för några veckor sedan tog vi bilder och inte en enda kan jag ladda upp! Fan!
 
Någon som vet vad problemet kan vara? Kan ladda upp de på Lookbook så filerna är ju inte skadade. Bara att jag inte kan ladda upp dem här vilket jag vill!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

snyggt älskar shortsen :D

2013-06-22 @ 14:27:27
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0