Den perfekta skogarderoben

Här har vi den perfekta skogarderoben enligt mig. Jag har några fler par som inte är med på bild men här är majoriteten och de bästa. Alla borde ha vissa typer av olika skor. Typ klack, tyg skor och träskor är supersmidiga att ha när man går i trädgården.
 
Från vänster :
 
1 . Ett par simpla svarta kängor som är bekväma och perfekt till hösten och även vintern funkar. Passar till de flesta kläder!
 
2. Sandaler. Vita och svarta funkar alltid.
 
3. Converse. Otroligt populära. Snygga, lättatchande och bekväma.
 
4. Palladium. Jag har haft mina i över ett år och gillar de skarpt. Bekväma, snygga och bra till alla årstider utom vintern.
 
5. Jeffrey Campbell. Bekvämare klackar får man leta efter. Snygga, coola och användbara till många looks.
 
6. Doctor Martens. Bra till alla årstider mer eller mindre. Goa att gå i. Ett mycket bra köp.
 
7. Ett par gympa dojjor bör alla ha i sin skogarderob. Älskar färgen på dessa. Billiga var de också. Kap!
 
8. Vinterskorna förra året. Stövlar som var bekväma tills insidan insidan gick upp och sedan skaver på foten. Mycket användbara och väldigt fina. Får nog köpa mig ett likadant par till vintern. Gillar dem men det verkar inte gå att laga insidan.
 
9. Träskorna som jag använder i tid och otid. Jättebra att ha när man ska hämta posten eller göra något annat då man vill slippa snöra på sig skorna.
 
10. Slutligen. Alla borde äga ett par svarta pumps. Älskar dem och har de ofta för outfitbilder då de går till allt och lyfter outfiten.
 
 
Det senaste tillskottet i garderoben var mina vita converse som inhandlas för exakt en vecka sedan. Gillar dem kan jag ju säga!
 
 
Hoppas ni gillar mitt inlägg om mina skor som jag tycker är en bra bas!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0