Inspirationen flödar!

Åh, idag känner jag mig så glad! Ligger kvar i sängen och har ätit lite frukost precis. Idag måste jag ta tag i lite plugg. Segt.
 
Planer för idag är att fota lite saker jag inte visat er , ta en prommis med Anna och packa inför Nice och röja lite plugg!
 
Ska till Nice på tisdag. Vi kommer hem på lördag. Det ska bli kul!
 
Måste berätta om min fantastiska gårdag. Jag jobbade, stressade till bussen och såg på IFK match med fina Frida!
Åh så kul det var! Min första IFK match och så vann dem! Så kul!! Mitt hjärta bultar lite extra för IFK nu. Förut så hejade jag bara på IFK för att jag gillade en kille som gjorde det men nu känner jag verkligen för dem!
 
Hejar ni på något lag?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0