Italien

Här är jag i Italien. Jag ska snart göra ett första reseinlägg. Men det blir nog till helgen. Vill vara ute mycket och har lite plugg att fixa. Idag kan jag gladligen checka av nationella i matte! Min hjärna var slut efter det. Provet var både lätt och svårt. Men man fick verkligen tänka. Imorgon bildprov och sedan är det klart. Då återstår bara teknik och so-redovisning. Sedan är dagarna räknade!
 
Idag har jag sprungit och så fick jag en trevlig överraskning idag på posten. Har nämligen fått mitt lönebesked vilket alltid är kul men jag blev glatt överraskad när jag såg att jag fått löneförhöjning! Så glad jag blev. Det blir inte så stor skillnad men det gör lite såklart! Åh mitt jobb är bara bäst! Underbara kollegor, snälla kunder, bra lön och bra tider. Kan inte bli så mycket bättre!!!
 
// Klänning / fått av Marie // skor / Visko // Halsband / Köpt i Spanien // armband / fått av faster // solisar / Prestige //

Kommentarer
Postat av: Marie

Fina bilder :) kram från kusinen

Svar: Tack Marie! Ja bilderna blev bra. Är nöjd! Kra,
styledbyjulianna.blogg.se

2013-05-23 @ 21:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0