Härlig torsdag

Har haft en skitbra torsdag. Tre riktiga lektioner och sedan har det varit håltimme. Brukar hellre vilja åka hem när vi har håltimme, sluta tidigare alltså men det fungerade riktigt bra. Jag, Julia, Alexandra, Sanna och Leslie köpte kladdkaka. Så jäkla gott! Helt sjukt vad gott det var! Har aldrig ätit en sådan god. Perfekt var den! 
 
Nu ska jag fixa lite med den nya bloggen. Desigenen har dem fixat åt mig och blev otroligt nöjd. Men det enda som strular är uppladdning av bilder så kan tyvärr inte blogga än där. Får hoppas jag får löst det ikväll. Ska även prata med goa Elsa i telefon och även min fin kusin Marie. Efter det så ska jag sitta med matten lite och även no-läxan. Tråkigt men så är det! 
 
 
 
 
 
 
 
// Jeans / Le'vis // Skor / Dr Martens // Skjorta / BikBok // Tröja / Gammal // Jacka / BikBok // Väska / BikBok // Halsband // Ur&Penn // 

Kommentarer
Postat av: matilda hammar

sv: summerburst är nice! fast jag gillar andra riktiga fesivaler mer, de blir mer känsla på dem :) typ emmaboda och så. men för att vara något så "enkelt" så är summerburst bra :)

2013-11-07 @ 17:36:00
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Elsa

Åh va fin du är!!

Svar: Åh tack så mycket!
styledbyjulianna.blogg.se

2013-11-07 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0