Things never last forever # 2

Här kommer part 2. 
Kom hem rätt sent idag, jämfört med vad jag annars brukar. Direkt vid 17 så tappade jag upp vatten i badkaret och gjorde ansiktspeeling och ansiktsmask. Kollade i det senaste numret av Kicks och lyssnade på Håkan. God eftermiddag alltså! Har gjort klart matten och nästan hela historialäxan. Gött! Nu är det bara samhällsläxan kvar men den tar jag antingen imorgon kväll så att jag blir helt ledig under lördagen eller så tar jag det på söndagen. Imorgon ska jag jobba direkt efter skolan, det ska bli kul! Och det bästa av allt. Vi börjar inte skolan förrän vid 09.50 imorgon så jag kan sova ända till 07.50! Åh! Ska fixa naglarna på morgonen tänkte jag så får gå upp då! Ha en underbar kväll! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0