styledbyjulianna.blogg.se/bloppis

Bloggar på styledbyjulianna.blogg.se Detta är min bloppis där jag lägger ut kläder till försäljning!

Nyheter

Publicerad 2013-10-17 16:48:06 i Allmänt

 
Jättefin klänning. Mycket bra skick. Storlek Medium. Pris 60 kronor. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Underbar jeanskjorta. M/L är storleken. Pris 50 kronor. Mycket fin i skicket. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
Jättefin jeansklänning. Storlek S. Mycket fin i skicket. 50 kronor.  
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Fin svart skjorta från Only. Storlek small. Sparsamt använd. Mycket fint skick. 70 kronor. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Häftig klänning från H&M. Storlek medium. 50 kronor. Väldigt bra skick. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Jättefin jeansjacka. Sparsamt använd så i bra skick. Pris 125 kronor. Storlek L men skulle mer säga att den är en M. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Jeansjacka från Diesel. Bra skick. 150 kronor. Storlek L men skulle säga M. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera.
 
 
Coola glittriga byxor från BikBok. Lite pösiga i modellen men så himla sköna verkligen. Priset är lite högre då det tar emot att sälja dessa men de förtjänar ett bättre hem. Använder dem inte så mycket längre men har gjort. Bra skick. Storlek XS. Pris 100 kronor. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera.
 
 
Jättefin klänning. Bra skick. Storlek M. Pris 50 kronor. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera.
 
 
Fin prickig klänning från Rut mfl. Storlek S. Bra skick. 75 kronor. Om ni vill se bilder på så kan ni gå till styledbyjulianna.blogg.se och gå till arkiv och månad Juni. 
 
Alla priser är exklusive frakt. Frakt tillkommer alltså. Jag samfraktar gärna. Om ni köper fler saker blir det billigare. Priserna är diskuterbara. Hör bara av er om ni är intresserade! Allt ska bort!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela