Svar på Frågestunden!

 
Jag fick inte så många frågor. Chansade mest på om det var något ni ville ha svar på. Men idag ramlade det in några frågor! Här kommer dem:
 
Vill du jobba med mode i framtiden?
Jag vet faktiskt inte. Tror nog inte det. Inte som designer i alla fall hehe. Kan tänka mig jobba i klädbutik och så men yrken som stylist eller modeskribent tror jag inte jag vill ha som yrke. Vill mer ha det som intresse och göra något mer menigsfullt i mitt yrke. Så tänker jag. Men om bloggen växer kan man ju ha det som " jobb" vid sidan av något annat. Det skulle vara perfekt!
 
Var har du fått ditt intresse ifrån?
 
Det var en bra fråga. Jag tyckte att det började bli mer viktigt med hur jag klädde mig och sedan började sluka modesidorna i tidningar och sedan började jag att vilja få en egen stil. Jag läser många modebloggar också. Jag älskar att shoppa och gillar att följa trender. Så intresse har ökat mer och mer med tiden kan man säga.
 
När kom ditt intresse?
 
Det har ju ökat stegvis hela tiden men det började nog i sexan - sjuan. Startade min första blogg tror jag i sjuan och denna har jag ju bloggat på i mer än ett år hela tiden med inriktning mode precis som på den första. Jag är fortfarande lika intresserad och jag älskar att spana in alla nyheterna i butikerna och skapa mig en egen look av det.
 
 
 
Bilder från 2013.
 
 
Bilder från 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0