styledbyjulianna.blogg.se/bloppis

Bloggar på styledbyjulianna.blogg.se Detta är min bloppis där jag lägger ut kläder till försäljning!

Information

Publicerad 2013-05-25 16:30:36 i Bloppisinfo

Här lägger jag ut kläder, väskor och skor m.m till försäljning. Intresserad av plagget? Skicka ett mail till [email protected]
 
Frakten tillkommer. Jag skickar varan när jag ser att pengarna är inne på kontot. Inga byten eller returer.
Varan är i god skick om inget annat anges.
 
OBS!! Jag samfraktar gärna och om du vill se mer bilder på plagget skickar jag gärna det! Bara att maila eller kommentera!
 
Bor vi nära? I så fall är det inte omöjligt att vi kan mötas upp och så slipper ni fraktkostnaden. Maila så får jag ta ställning till om det är för långt bort eller ej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela