På önskelistan

Nu när hösten är här på riktigt så tänker jag införskaffa mig lite nytt på smyckesfronten. Bassmycken då som är korta, stilrena och enkla. Jag har kollat in edblad.com och även kyssjohanna.se och hittat lite favoriter som jag tänker köpa vid nästa löning förhoppningsvis. 
 
Dogeared är ett amerikanskt smyckesmärke som har blivit populärt för deras unika texter som man får med. Smyckena känns mer personliga. 
Detta fjäderhalsband är så himla fint. 585 kronor ligger det på. Hos Kyssjohanna.se
 
Karmahalsbandet är också så fint! Klassiskt. 765 kronor. 
 
Detta wihbonet ska jag slå till på för jag har verkligen en crusch på just wishbone motivet. 499 kronor. 
 
Guldsmycken som är enkla saknar jag. Jag har armband, fotlänk och halsband från Thomas Sabo som jag gillar väldigt mycket. Men guld saknas och dessa uppfyller mina kriterier. Julklapp till mig själv? 
 
Så enkelt och helt otroligt snyggt! Edblad 199 kronor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0