styledbyjulianna.blogg.se/bloppis

Bloggar på styledbyjulianna.blogg.se Detta är min bloppis där jag lägger ut kläder till försäljning!

News I Bloppisen!

Publicerad 2013-10-17 15:56:59 i Allmänt

 
Michael Jackson T-shirt. Använd mycket men ändå i bra skick. Köpt på en marknad. Vet inte vad nypriset är men säljer den för 30 kronor. Priserna är utan frakt och diskuterbara. Storlek XS. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
 
T-shirt från Zara. Väl använd. Färgerna är inte lika klara som de var från början. Därav priset 20 kronor. Storlek medium, passar mig så att den sitter lite over-size. Väldigt fin på och går till allt! Skicket är bra också. 
Priserna är utan frakt och diskuterbara. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
 
Fin tischa från Zara. 30 kronor. Bra skick. Använd ett fåtal gånger. Storlek 34. 
Priserna är utan frakt och diskuterbara. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Fin t-shirt från BikBok. Bra skick men en fläck vid kragen från smink. Syns knappt men vill ändå tala om detta. Pris 20 kronor. Storlek Small. 
 
Under Small till vänster så ser man lite lite grann. 
Priserna är utan frakt och diskuterbara. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Kjol som jag inte vet vart den kommer ifrån. Storlek saknas men skulle tippa på XS-S 
Pris 20 kronor. Skick mycket bra! 
Priserna är utan frakt och diskuterbara. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 

Det kommer mer. Allt ska bort så priserna går att diskutera och köper man fler saker så blir det billigare! 
Maila eller lägg en kommentar. 

[email protected]

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela