styledbyjulianna.blogg.se/bloppis

Bloggar på styledbyjulianna.blogg.se Detta är min bloppis där jag lägger ut kläder till försäljning!

Nytt!

Publicerad 2013-10-17 17:45:59 i Allmänt

 
Jättesnygga shorts från Crocker. Vet inte storleken men skulle tro Small. 100 kronor. Mycket bra skick! 
 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Jättefin sjal från JC. Nypris var 100 kronor. Mycket bra skick. Sparsamt använd. 50 kronor. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 
 
Jättefin tröja som kommer från Stadium. Storlek 34. Pris 100 kronor. Använd 1 gång så i perfekt skick. 
Intresserad eller har frågor? Kontakta mig på [email protected] eller kommentera. 
 

Alla priser är utan frakt. Kan samfrakta och det blir billigare om man köper fler grejer. Priserna går att förhandla om så det är bara att höra av er om ni är intresserade. Maila till [email protected] eller kommentera! Allt ska bort! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela