Nationaldagen

Idag är det sjätte juni och jag ska bara slappa och ta det lugnt! Har varit så trött de senaste veckorna! Mina morföräldrar kommer hit idag och ska fika, det blir trevligt. Senare idag ska jag nog ta en löprunda. Har bestämt mig för att få en bättre kondition! På fredag slutar jag åttan. Jag kan inte fatta vad tiden tagit vägen. Jag kommer precis ihåg hur det var att börja sjuan och om drygt två månader börjar jag nian! Hej Nationella! Det ser jag verkligen inte framemot! Jag ska visa er vad jag köpte i söndags, det blev en långlänning, blommig klänning, baddräkt och kjol! Mer än nöjd!



Långklänning Gina Tricot 199 kr! Denna klänning var superskön och kommer användas flitigt i sommar!



Blommig klänning från H&M 149 kr. Supersöt och bekväm och passar även bra till hösten.



Gillar mönstret!



Min mamma tyckte inte om denna kjolen från Bikbok, hon tyckte inte den var fin. Jag kan inte påstå att jag tycker den är fin men jag tycker den är annorlunda och fräck och sticker ut. Men söt är den den defintivt inte. Men jag gillar den! Första gången jga såg den tänkte jag wow måste ha! 99 kr hos Bikbok.



Mönstret och färgerna är supercoolt!



Baddräkten gör sig inte rättvis på bild men den har en öppen rygg så när man har på sig den ser det ut som en bikini bakifrån. Finns i svart också hos Gina Tricot. 199 spänn.



Fransarna gör det lilla extra! Den är mycket snyggare på. Kommer även använda baddräkten som topp instoppad i jeanshorts.


Kommentarer
Postat av: Frida

Den blommiga klänningen var jättesöt!

2012-06-07 @ 13:58:43
Postat av: styledbyjulianna

Tack så mycket!:)

2012-06-07 @ 15:56:19
URL: http://styledbyjulianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0