Vinrött

Ett utav mina höstmåsten var en vinröd t-shirt. Ser en massa stylingsmöjligheter framför mig. Köpt på Gina för 79 pix. Nu är det bara en svart väska, kikar på en Michael Kors väska. Och lite fina kabelstickade tröjor. En svart cardigan som är lite längre, en stickad vit cardigan. Finns en fin vit på Gina men det fanns bara Large kvar. Too bad for me! 
 
 
Så underbart det är att ta fram datan efter en fullspäckad dag! Jag har jobbat 4 timmar idag och så har jag varit barnvakt hos bästa kollegan och hans familj. Leo, Isabella och Paulina är mina små lyckopiller. Så himla söta och härliga. Har även varit på bio. Så fort man blir ledig från skolan så försöker jag göra så mycket kul saker som möjligt. Igår var jag hos Emma på middag med David och Anna. Det var jättekul! Idag har jag förenat nytta med nöje. Älskar båda mina jobb. Imorgon har jag inga planer direkt förutom att ta hand om mig själv på bästa sätt. Viktigt att ha en vilodag då man inte gör så mycket. Behöver det efter massa nya intryck i och med skolan. Ska sova så länge jag vill och lägga mig i badkaret och göra ansiktsmask och sådana saker. Förbereda mig inför en ny skolvecka. Fixa lite saker med skoldatan och göra läxor. Städa rummet också. Blir nog inte sysslolös i alla fall. Tänkte visa er fredagens outfit också, ni får den imorgon! Puss och godnatt fina läsare!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0