Yesterday´s adventure

Gårdagen var riktitg mysig och bra. Hade sovmorgon till 09.30. Sedan fixade jag mig i ordning för bussen mot stan gick vid 11. Mötte upp bästa Elsa vid 12 tiden och vi gick direkt till Jensens. Så bra och god mat dem har där! Sedan gick vi till några affärer där jag spanande efter underkläder. Ska visa vad jag köpte i ett annat inlägg. Efter det var avklarat så bestämde vi oss för att sitta och prata vid hamnen. Jag köpte glass också. Hallon saltlakris är så god som kulglass! Yummie! När jag kom hem hann jag inte ens bbyta kläder innan min goa kollega ringde och så bestämde vi för att jag skulle komma dit och busa med hans barn. Jättehärliga! Tvillingar på 5 månader var så himla söta! Jag kommer att hälsa på fler gånger definitivt! Jättekul! Klockan 23 slog jag igen ögonen och somnade bums.
 
Planerna för denna dagen är att storstäda rummet, göra lite inlägg här för kommer vara upptagen mycket nu dessa dagar framöver. Jag har börjat springa mycket ute också och det är så himla jävla underbart rent ut sagt! Lyckokick när man har grym musik i lurarna och man har sett ut en destination och sedan kan man springa i vilket tempo man själv vill. Jag springer inte långt men det blir lite längre och längre! I love it! Så en springtur hoppas jag på också! 
 
 
Min mat. 
 
 
Elsa. Bästa vänner i tio år! Rätt amazing! 
 
 
Food love. 
 
 
Me, myself and I. 
 
 
Outfiten jag bar igår kommer upp imorgon! 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Tack för dagen bästis!! 10 år helt sjuk, och fler kommer det definitivt bli. Du kommer va skitsnygg i dina nya kläder också darling ;) Hörs efter helgen, kraaam

Svar: Tack så mycket finis! Yes jag ringer dig på söndagen! <3 kram
styledbyjulianna.blogg.se

2013-08-08 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0