Latest Looks

Idag är jag sjuk men hoppas att jag är bra tills imorgon för jag ska jobba på förmiddagen och sedan vankas det 16-års fest! Får och vill inte missa något! Men jag har bara lite ont i halsen, magen och känner mig lite yr så det är nog bra imorgon!
 
Ni ska få ett till inlägg senare idag. Omkring 18-19 tiden.
Jag har en massa nya saker att visa er nämligen!
 
Today I don´t feel very well but I hope I´ll be better tomorrow because I´m going to work and on the evening it´s time for 16- years party! I can´t and I don´t want to miss anyting! But I have a sore throat and I´ve also felt a little bit dizzy. But hopefully it´s better tomorrow.
 
Later I will give you one more entry.
I have a lot of new clothes etc to show you.
 
 
Har ni någon favorit?
 
Min är nummer 4!
 
Do you have any favorite?
Mine is number 4!
 

Kommentarer
Postat av: FANTASTISKA

Nu har vinnaren av gissningstävlingen avslutas, kolla in och se om det vart du! :D

2013-01-18 @ 12:03:28
URL: http://fantastiska.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-01-18 @ 15:07:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Bella

Min favo är 4 mest, Du borde ha den som bakrund på fb!! :o
5 skit snygg!
1 Älskar kläderna
6 Dör för ditt utseende , så sjukt snygg
2 ,3 , skit snygga kläder!!
kram bellich <3

2013-01-26 @ 22:38:34
URL: http://typmigsjalv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0