Hej!

Förlåt för ingen uppdatering alls igår men tiden fanns helt enkelt. Hade inget material för den delen heller. Precis som idag. Tänkte visa er några storfavoriter som jag har på outfitfronten. Några gamla, några hyfsat nya. 
 
 
I denna outfiten så gillar jag den marina stickade och den som gör outfiten det lilla extra är den vita blusen under. Perfekt kombo! 
 
 
I denna outfiten så gillar jag hatten som förhöjer looken. Svart i olika material blir en extra twist också. 
 
 
Den här somriga söta looken passar en utav höstens färger bra in, vinröda Docs. Blandar sommar med höst, grovt med sött. Den mixen är det som gör det! 
 
 
Här gillar jag lager på lager känslan. Bas t-shirt, jacka och sedan ytterjacka. Matchar även väskan med t-shirten. 
 
Denna looken är så typiskt höstig som den kan bli. Grova kängor, vanliga blå jeans, en stickad över och såklart vinrött!
 
 
Enkelheten är oslagbar här. Simpelt med ett linne. Ingen kjol eller shorts. Bara ett extra linne. Svarta detaljer framhäver det enkla. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

fin stil du har :)

2013-10-22 @ 16:53:58
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0