Femtonde September

Ligger just nu kvar i sängen och lyssnae på Längesen med Petter och Veronica Maggio. Så fin låt!
Har fått i mig lite frukost också. Uppdateringen de senaste dagarna har varit lite sisådär. Har gjort en massa. I fredags åkte Emma och jag direkt efter skolan och fikade på Skrädderiet. Mysigt. Vi gick och kollade i lite affärer och jag spontanshoppde i en inredningsaffär, Nille. Ska visa er senare vad jag köpte. Blev skitnöjd i alla fall. Vi missade också bussen hem, hehe. Men det löste sig till sist. När jag kom hem så åt jag hos mormor och morfar kvällsmat och sedan så kom Emma och hämtade mig med moppen så åkte vi till Lygnern och träffade några gamla klasskompisar. Det var väldigt kul. Kom hem vid halv elva tror jag för jag skullle jobba. Trodde inte jag skulle vara så trött som jag var igår. Jisses, hela dagen också. Jobbade mina fyra timmar, kom hem och ungefär en timme senare så kom pappas bror och fru hit och fikade en stund. Kul! Efter de hade åkt igen så la jag mig i badkaret i en timma. Så välbehövligt alltså! Vilade mig en stund till och var riktigt trött. Vid 17 så var det kräftor hos mormor och morfar med min moster och hennes familj. Gott! Började piggna till och vid kvart över åtta kom Emma och hämtade mig och Anna och så åkte vi till Marcus på fest. Vi hade väldigt kul men alla var helt döda av trötthet den sista timmen. Somnade vid halv 2 och helt underbart att inte någon klocka ringer och ska väcka en idag. Sovmorgon <3 
 
Planerna för idag är att ta det lugnt. Hade tänkt vara hemma hela helgen men det blev andra spontana grejer. Vilket också är kul! Ska dejta matteboken en stund och om jag orkar städa rummet. Det behövs verkligen. Långpromenad hade varit skönt också. 
 
Nej, nu är det dags att ta tag i denna dagen. Ha en fin söndag på er! <3 
 
 
@ Morfar och mormors place. 
 
 
Bebis vill också vara med. <3
 
 
Yummie! 
 
 
Kräfthav. 
 
 
Lite tillbehör.
 
 
Dekoration. 
 
Har haft en awesome helg! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0