Food Love

När jag Anna och Emma var i Varberg så åt vi en massa god mat. Tänkte faktikst berätta för er vad vi åt respektive dag. När vi kom fram första dagen så åt vi glass på Tre Toppar. Mums! Kvällens middag blev hamburgare! Det var också riktigt gott. Vi storhandlade första dagen och nästa dag så hade söta Emma varit och köpt färska frallor. Vi stod oss länge på den goda frukosten. Lunch lagade vi rätt sent vid 16 tiden och Emmas kompis Elin åt med oss. Kyckling, klyftpotatis och en supergod sallad. Kvällsmaten blev sen och då blev det tacos. 
Tredje dagen så åt vi sen frukost, ungefär vid 12. Lunchen blev skagenröra och bakpotatis. På kvällen köpte jag en pizza hihi och Anna och Emma åt lite annat gott, guacamole på tortillachips. Så gott!
Fjärde dagen åt vi rester till frukost och så åkte vi in till stan och fikade på Espresso House. Senare samma dag så åt vi ute på restaurang och då åt jag vitvinskokta musslor med hembakat bröd! Älskar musslor! Fredagen som var sista dagen åt vi bara lite frukost innan det blev hemfärd. 
 
Tycker ändå att vi åt riktigt bra och god mat! Är det något som jag önskar att jag tyckte var kul så hade det varit att laga mat. Men nu är tyvärr fallet inte så. ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Inte världens bästa bilder men det får duga. Vi hade det underbart i Varberg. Ett minne för livet <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååh saknar!

Svar: Ja det gör jag oxå! Men det blir andra roligheter oxå! ;)
styledbyjulianna.blogg.se

2013-09-25 @ 15:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0