Om mig/ About me


Här kommer lite oviktiga saker om mig. Things about me thats not so important.
 
1. Jag är inte bra på att göra frisyrer på mig. Min syster gör det alltid i stort sett.
 
I`m not good to make my hair. Usually its my sister that makes my hair.
 
2. Jag gillar verkligen deckare och tv program som Efterlyst eller program med saknade personer.
I really like documentaires about people that gone missing or real programs about crime!
 
3. Jag har en hang up på Rebecca och Fiona! Galet bra!
I ´ve got a hang up on Rebecca and Fiona! So fucking azum!!
 
4. Min stilikon är och förblir... Angelica Blick! Allt hon har på sig är snyggt! Ett plus att hon har lite olika stilar!
My styleikon is and will always be... Angelica Blick! Everything she wears is amazing! A plus is that she has different styles!
 
5. I framtiden är jag nästan övertygad om att jag inte vill jobba med mode. Ser det mer som en hobby! Vill göra något mer viktigt också.
 
In the future I´m convinced that I don´t want to work with fashion. It is more lika a hobby! I want to do something more important also!
 
Hoppas ni gillade inlägget också! Hope You guys liked this post!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Haha har också något speciellt med deckare, Efterlyst och sånt där ;)
Och kul att du börjar uppdatera lite mer bästis!

2012-09-02 @ 18:43:33
URL: http://elsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0