Status

 
Snart är 2012 slut och jag är ännu mer taggad inför 2013´s bloggår. Jag har haft denna bloggen nu i 10 månader nu.
Rekord! Första bloggen hade jag i 3 månader så jag är glad och stolt att denna har överlevt såpass länge.
Trots att den förrra hade mer läsare, fler inlägg, ännu sämre kvalité på bilder än denna är jag mer nöjd med denna.
Denna har faktiskt bättre bilder, färre inlägg, färre läsare. 
 
Bättre bilder kommer det att bli  garanterat nu när jjag har min systemkamera.
 
Mina mål inför 2013´ s bloggår:
 
1. Ta fina bilder med hög kvalité och roliga poser.
 
2. Lära mig redigera bilderna. Ska bli kul och spännande att lära sig det. Dock kan det ta lite tid!
 
3. Få fler läsare. Tror nog att det komer bli fler i och med att bloggen kommer att ha en helt annan kvalité.
 
4. KANSKE uppdatera den mer än ett inlägg per dag! Men skola, jobb och kompisar ska skötas och hinnas med så tveksamt. Jag är mer för för färre inlägg och roligare inlägg än trista och fler inlägg. Kvalité frafär kvantitet.
 
5. En dröm vore att vara med i Blogg.se/stil. Vi får se hur det blir med det. Drömma får man ju!
 
Så nu vill jag att ni, kära läsare utvärderar bloggen. Vad kan JAG bli bättre på? Vad vill NI se mer av?
Mer personliga inlägg eller fler outfits, collage (ska försöka lära mig ) eller mer inlägg om smink och trender? Tell me!
 
Tack alla ni som kommenterar och ni som kikar in här varje dag! Ni betyder!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska bli kul att se nya outfits med din nya kamera! Jag kan visa dig lite tips om hur man kan bättra till bilderna :)

Skulle vara kul med lite inlägg från vad du annars gör på fritiden med dina vänner nu när du har en bra kamera :)

Kram Marie

Svar: Hej! Det vore jättesnällt! Det tror jag att jag skulle kunna ordna! :) Kram
styledbyjulianna.blogg.se

2012-12-28 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0