Today

Idag njuter jag bara av livet! Varit och handlat med dem bästa, Anna och Emma. Vi hann med shopping och en riktigt god lunch på Bistro. Anna och jag hann med en smarrig lemonade dryck på Espresso House. Innan vi skulle hem tog jag årets första mjukglass! Lovely! Karamell strässel är galet gott.
Är supernöjd med mina inköp men det får bli i ett annat inlägg!



         Underbara Anna! Emma var inte med det sista så det var bara Anna och jag.



                                  
                                                      Jag njuter av den underbara Lemonaden!



Jag är glassberonde såhär års. Äter minst en per dag! Gillar all glass men vaniljglass och färska jordgubbar är nästan oslagbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0