Life goes on!

Efter en jobbig dag i skolan så Chillar jag bara och har kollat runt på lite resor, bland annat språkresa au pair resa och volontär resa! Det blir nån gång i framtiden, men bara kul att kolla runt lite! Jag skulle vilja åka som volontär till Zimbabwe och vara med i ett lejon projekt och som au pair till USA! Men är man bara 15 år får man vänta några år! Volontär är det 17 års gräns och au pair 18! Språk resa till Australien skulle jag också vilja göra! Mina mål är att besöka alla världsdelar och jag tror att det hade varit kul att vara något annat än bara turist!
Idag har jag på mig mintgröna jeans Gina Tricot, skinnjacka, topp, väska kommer från Bikbok! Halsband köpt i Spanien! Ha en fin tisdag!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Sv. Tack snälla, alltid kul att höra :). Kul att du hittade en favorit :D

2012-05-19 @ 10:56:53
URL: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0