My Day!

Idag har jag och mina kompisar varit på vandring med skolan. Ganska chill. Inte superkul men ja man får göra det roligare! Och det gjorde vi verkligen! Vad har jag annars gjort idag då? Tittat på tv, duschat och bara tagit det lugnt. Har inga prov nu i skolan! Så jävla bra känns det! Jag har även gjort lite research på långklänning. Funderar på att ha det på skolavslutningen. Favorit kommer från Gina. Ska på en shoppingtur på söndag och då lär det bli en långklänning. Även en småblommig klänning. Kollade in Bikbok och jag bara älskar kjolen så den måste jag haffa också! Kollat in på Kicks hemsida också efter foundation och lite nya ögonskuggor. Det lutar åt foundation från Esteè Lauder eller en från Bare Minerals. Det blir troligtvis köp efter sommaren. Har en bra foundation nu men kan vara kul att prova något nytt. Oj vilket lång inlägg detta blev!

Nu ska jag fortsätta slappa och surfa runt i jakt på lite sminkgrejer so behöver förnyas! See ya!

Kjol Bikbok 99 kr.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0