Julia @ Lookbook!

Jag är medlem på Lookbook som är ett världsomspännande mode community där man delar looks och bli inspirerad av andra. Man kan gilla och kommentera och oxå "love" looks. Jag har hitills lagt up två looks. Ni hittar min profil på lookbook.nu/juliaks
 
I am a member of lookbook.nu that is a worldwide fashion community there you can share your lokks with other people and get inspirated. You can hype, comment or love looks. I have for now uploaded two looks. You find my prfil on lookbook.nu/juliaks
 
 
Vilken tror ni fick flest gillningar?
 
Here is my looks! Which do you yhink got most hypes? Number 1 or 2?
 
 
Kolla in min profil där ni kan se vilken som fått flest!
 
Check out my profile to see which one that has most hypes!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0