Jewellery

Här är massa fina smycken jag fyndade i Varberg förförra veckan på Ur&Penn. Alla smycken från ett visst märke 20 kr st. Det var bara att plocka på en massa. Mitt favorit smycke är wishbonet. Ska köpa ett sådant från Marc by Marc Jacobs tror jag. Riktigt fint. Handbojorna är också fina och de är snygga ihop. 
 
Vilket är er favorit? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Har haft en riktigt bra dag i skolan idag! Gillar klassen och ämnen vi ska läsa verkar vara intressanta och spännande! Igår hade jag en toppendag! Vi hade idrott för första gången i skolan och det var en bra lektion! Känns bättre än i högstadiet! Direkt efter skolan åkte jag till Göteborg och mötte upp Anna och Vendla för en fika och så lite shopping på det! Ska visa vad jag köpte för er imorgon! 
 
Planerna för ikväll är att åka till Emma på middag. Ska bli mysigt! Imorgon blir det jobb x 2. Dels mitt vanliga jobb och sedan barnvakt. På kvällen blir det till Göteborg och se Känn ingen sorg! Nej det tänker jag inte göra heller! Känna någon sorg alltså! ;) Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Vendla

Varför ska du köpa ett wishbone från marc by marc jacobs om du redan har ett? Jättefina bilder förresten och tro mig, du kommer att känna sorg på känn ingen sorg ;) Syns ikväll gumman

Svar: Jag har velat ha det därför att det är mer kvalité. Tror tyvärr färgen kommer att försvinna efter ett tag. Det har det gjort på ett smycke redan. Puss på dig Vendla!
styledbyjulianna.blogg.se

2013-08-30 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0