Lördagen i bilder

Min lördag i bilder. Det var med tunga kliv jag gick och började fixa mig men efter lite peppande musik så gick det bra till sist. De fyra timmarna gick både fort och långsamt. Jag gick hem och det var riktigt härlig värme. Grattade min kusin som fyllde 19 år. Åt lunch och la mig i badkaret en stund. Efter det så övningskörde jag till Kvarnen i Hyssna. Så himla mysigt och fint ställe. Jag åt en god ost och skinkfralla. Är inte så förtjust i allt sött som det är på café så frallor brukar jag alltid tycka går ner. Men fick smaka på mammas tårtbit och den var god! 
 
Vi tog lite bilder och sedan vilade jag en stund innan jag bestämde mig för att gå på långpromenad. Men hann inte så långt innan mamma ringde och sa att det blir spontanfika hos kusinen som fyllde år. Var där en stund och sedan så kände jag mig bara så himla glad och nöjd över att jag har 2,5 veckors ledigt! Så jävla underbart det känns! Ska njuta fullt ut! Vill helst bara stanna tiden! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Var där med mamma och pappa och mamma fick agera modefotograf. Blev rätt bra bilder ändå.
 
// Linne / H&M // Shorts / Hollister // Armband / Lindex //

Kommentarer
Postat av: johannahurtig.blogg.se

Härliga bilder!

2013-08-08 @ 09:57:28
URL: http://johannahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0