Christmas Presents

 
Detta fick jag av mina vänner i julklapp! Jag har en annan fin julklapp att visa er senare. Den får ett eget inlägg.
This is what I got from my friends for christmas. I have another nice present to show you guys later!
 
Trosor av Emma. Hon har bra smak ;) Panties from Emma! Good taste! ;)
 
Av Anna fick jag denna fina inrednings detalj eller bokstöd eller vad det nu än är. Plus lilla boken om kändisar! Kul Kul! Inredningsdetaljen är fantastisk fin!
 
From Anna I got this nice interior detail or book end or what it can be. I just love it! Plus the little book about celebrities. Funny!
 
Från Vendla fick jag tvål, doftljus och peeling sak. Superbra!
From Vendla, soap, scented candles and a peeling thing! Super!
 
Från Erika fick jag ett väldoftande ljus! Luktar jätte gott!
From Erika I got a fragrant scented candle! Smells really good!
 
 
Jag är jättenöjd med alla presenter!
Im really happy about all the gifts!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0