Love

 
Förlåt för hemsk uppdatering och halvroliga inlägg! Imorgon lovar jag er en outfit!
Imorgon ska jag vila, är så trött efter att jag varit sjuk. Fota en outfit till er och fixa med lite olika papper.
En del plugg ska också avklaras. Inlämning, plugg till läxför och inför NO prov! Kul!
 
Jag med mina underbara vänner! Alltid lika kul att vara med dem!
 
Jag skrattar åt något och Emma gör plättar. Som det ska vara! ;) Vendla fotar och Anna vet ja inte riktigt vad hon sysslar med just då.
Anna och jag!
Vackra Vendla med Emmas söta hund Leah.
Emma har skills!
Mat dags!
Mycket kärlek i detta fotot! Anna och jag!
Resultatet! Vackert för ögat och gott för magen!
 
Mina finisar<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0