Mål under 2013

Jag har lite mål under 2013 eller saker jag vill uppfylla.
 
1. Jag vill må bra. Det gör jag nästan alltid men det är ändå en viktig sak att ha med.
 
2. Inte tänka så mycket. Bli bättre på att leva här och nu och lite mindre krav.
 
3. Börja gymnasiet.
 
4. Börja övningsköra.
 
5. Åka till Nice.
 
6. Åka till Stockholm.
 
7. Jobba hårt.
 
8. Vara en grym vän.
 
9. Festa!
 
10. Ha kul med mina underbara vänner!
 
11. Vara en helt okej bloggare. Ett inlägg per dag.
 
Lite mål jag har. Kan säkert tillägga fler!
Har ni några mål?

Kommentarer
Postat av: Bella

Så sjukt vacker julia!!! <3 Kramar bella!

2013-01-26 @ 22:34:41
URL: http://typmigsjalv.devote.se
Postat av: Vendla

Asså jag orkar inte vad snygg du är Julia. Avgå. Vi får fota snart igen, nu när det är snö älskling. Känns som om du är skit snygg att fota i den miljön.

Svar: Hihi, tack Vendla! Du är! Jag tycker definitivt att vi ska fota snart! Men nu är typ snön borta, men det gör inget! <3
styledbyjulianna.blogg.se

2013-01-28 @ 06:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0