It happens

Idag har varit en mysig dag! Jobbat i vanlig ordning! Bara en vecka till och sedan blir det semester i två veckor innan skolan börjar! Ska bli skönt att kunna ta dagen som den kommer! Men att ha något att göra som är givande och roligt är inte dumt heller! Nytta ned nöje kan man säga!

Mamma och jag har haft egen tid idag och vi har ätit mat ute här hemma och sedan tog vi en kvällspromenad! Mysigt! Efter det så köpte jag glass! Bra start på min helg! Imorgon blir det shopping, inte åt mig men åt pappa! Ska bli kul!

Detta citatet läste jag hos fina Sofia. Hon har bloggen styrkaviljaenvishet.wordpress.com
Bra blogg!
Citatet stämmer bra tycker jag!

Ha en bra helg så uppdaterar jag igen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0